Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Ανω-κάτω το Ισραήλ!

«Καζάνι» που βρίσκεται στα πρόθυρα της έκρηξης θυμίζει η Εθνική Ισραήλ, ένα εικοσιτετράωρο πριν από το παιχνίδι με την Ελλάδα για τα προκριματικά του EURO. Οι σχέσεις των δημοσιογράφων με τον Λουίς Φερναντές είναι στο χειρότερο δυνατό σημείο, κάτι που είχε συνέπεια η συνέντευξη Τύπου να μετατραπεί σε... ροντέο.

Ο Γάλλος τεχνικός είναι πλέον με το πιστόλι στον κρόταφο, ενώ οι αιχμές στη συνέντευξη Τύπου από την πλευρά των δημοσιογράφων ήταν συνεχείς, γιατί δεν πήγε να τους μιλήσει στο αεροπλάνο. «Δεν μας είπες ούτε καλημέρα», είπαν στον Φερναντές οι εκπρόσωποι του Τύπου, «εγώ είμαι ευγενής και δεν κάνω τέτοια», απάντησε ο τεχνικός του Ισραήλ και πρόσθεσε: «Δουλεύω σκληρά. Το καθήκον μου είναι να συνεχίσω να δουλεύω και να φέρω την ομάδα εκεί που πρέπει».

Να σημειωθεί ότι απάντησε με το «ουδέν σχόλιο», όταν ρωτήθηκε αν εξαρτάται το μέλλον του από το παιχνίδι με την Ελλάδα, ενώ η κόντρα συνεχίστηκε από την πλευρά του, με την αναφορά του... προγράμματος που θα έχει την Τετάρτη μετά το παιχνίδι.

«Τετάρτη θα είμαι στο Παρίσι γιατί βραβεύεται ένας φίλος μου από τον Νικολά Σαρκοζί. Θα σας στείλω και... φωτογραφία μου με τον πρόεδρο για να πειστείτε», είπε και συνέχισε: «Θέλω να μάθετε να αξιολογείται τη δουλειά μου και να σέβεστε όπως σέβομαι. Θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι τους ποδοσφαιριστές, γιατί υπάρχουν νέοι παίκτες που πρέπει να βοηθηθούν».

Δεν παρέλειψε, μάλιστα, να κάνει και τα απαραίτητα... μαθήματα δημοσιογραφίας, τονίζοντας ότι «δουλειά σας είναι η σωστή ενημέρωση. Μη βγάζετε αρνητικότητα. Όταν έχετε λάθος πληροφορίες δεν βοηθάτε κανέναν»

Τέλος, όταν ρωτήθηκε αν οι δηλώσεις στήριξης που έκανε ο τερματοφύλακας Αουάτ έγιναν μετά από μεταξύ τους συνεννόηση, τόνισε: «Οι παίκτες μπορούν να μιλούν όταν νομίζουν. Η δική μου δουλειά είναι να προετοιμάζω την ομάδα όσο γίνεται καλύτερα».

Πριν ξεσπάσει η κόντρα με τους Ισραηλινούς δημοσιογράφους για το εμπάργκο των δηλώσεων, οι Έλληνες είχαν... προλάβει να κάνουν στον Φερναντές κάποιες ερωτήσεις για το παιχνίδι.

«Έχουμε μελετήσει την Ελλάδα, έχουμε δει όλους τους αγώνες της και ξέρουμε τι έχουμε απέναντί μας», είπε ο Γάλλος προπονητής και πρόσθεσε: «Παίζουμε με έναν αντίπαλο που γίνεται όλο και καλύτερος. Πρόκειται για μια νέα ομάδα, με νέο προπονητή και νέους ποδοσφαιριστές, έχει κατακτήσει ένα EURO και τους σέβομαι. Η νίκη στο παιχνίδι με τη Λετονία τους έχει ανεβάσει την αυτοπεποίθηση».

Και κατέληξε, λέγοντας: «Ξέρω τι πρέπει να κάνουμε και σε καμία περίπτωση δεν ήρθα εδώ για να κάνω τον κλόουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου